Сайхан хөхтэй болоход туслах 4 дасгал

Манай сайт таалагдаж байвал Like дараарай, баярлалаа.

Жижиг хэмжээний мэс засал эсвэл таргалснаар хөхний хэмжээ нэмэгддэг. Хөх том харагдах нь сайн хэрэг боловч хөхний даруулганы хэмжээгээ байнга солих хэрэгтэй болдог.

 Зөөлөвч хийж өргөж өгөх нь цорын ганц сонголт биш юм.       Цээжний доод хэсгийн булчинг хөгжүүлснээр цээж өргөгдөж илүү том харагддаг хэмээн хувийн дасгалжуулагч, бодибилдингийн тамирчин Жэн Комас Кек хэлж байна.

Шударгаар хэлэхэд эдгээр дасгалууд нь хөхний хэмжээг А хэмжээнээс В болгох эсвэл хүрээг нь томсгож өөрчлөхгүй гэвч олонх эмэгтэйчүүд цээжээ хөгжүүлснээр байгалийн аргаар бие бялдартаан гайхалтай нэмэлт өөрчлөлтийг бий болгоно.

Энэхүү дасгалыг Комас Кек онцгойлон бүсгүйчүүдэд зориулан зохиосон юм.“Олон төрлийн өнцөг гарган цээжээ ажлуулахдаа хангалттай хүндрүүлэгчтай байх нь хүчийг нэмэгдүүлж булчинг хөгжүүлдэг” Ингэж хийх нь цээжийг гайхалтай хэлбэртэй болгоно.

Энэ төлөвлөгөөг үр дүнтэй хийхэд гол нь хангалттай жинтэй хүндрүүлэгч сонгох юм. Дасгал бүрийг хоёр удаа л давтан хийж болох бөгөөд илүү хийх хэрэггүй. Булчингаа хөгжүүлэх дараалалдаа тохируулан хүндрүүлэгчийн хэмжээг нэмэгдүүлэх нь чухал. Долоо хоногт хоёр удаа хийхэд болно.

Дасгал 1: Урт сандал дээр хийх гантельтэй шахалт


 

Урт сандал дээр дээш харж хэвтээд гараа шулуунаар нь дээш өргөнө ингэхдээ гарандаа хүндрүүлэгч барина. Гар доошлох үед хүндрүүлэгч цээжний зэргэлдээ байна. 10 удаа амралтгүй хийнэ.

Дасгал 2: Түлхэлт

 

Дөрвөн хөллөн алгаараа газар тулаад хөлөө нийлүүлнэ. Бие бүхэлдээ толгойноос хөлийн үзүүр хүртэл нэг шугаманд байна. Цээжээ бараг шаланд хүртэл доошлуулна энэ үед гар их биетэй 45 градусын өнцөг үүсгэнэ. Ингээд эргээд анхны байрлалруу шилжинэ. 10 удаа хийгээд 90 секунд амрана.

Нэг болон хоёрдугаар дасгалыг тус бүр 2 удаа хийгээд 3 дугаар дасгалын өмнө 90 секунд амрана.

Дасгал 3: Налуу шахалт

 

15-30 градусын налуутай урт сандал дээр хэвтээд хөлний хооронд зайтай шалан дээр гишгэсэн байна. Гараа шулуунаар өргөн гантелиа шахаж барина /А/. Хүндийн төвийг удаанаар доошлуулж цээжнийхээ зэргэлдээ авчирна /В/. Зогсолт хийгээд гантелийг буцаан өргөнө. 10 удаа хийнэ. 4-р дасгалыг амралтгүй үргэлжлүүлнэ.

Дасгал 4: Гантельтэй алдлах дасгал

Урт сандал дээр дээш харж хэвтээд хөлөө шалан дээр тавина. Хоёр гантелаа барьж гараа өргөхөд тохой сул байна /А/. Тохой сул хэвээр хүндийн төвийг доошлуулна. Тохой цээжний зэргэлдээ байна /В/. Хоёр тохой адилхан бага зэрэг нугарсан байна. 10-н удаа хийнэ. Гурав болон дөрөвдүгээр дасгалыг тус бүр хоёр удаа хийнэ

Мэдээ хуулахыг хориглоно.
Огноо: 2024-06-17 14:55:43     Үзсэн: 37534
Jijig khemjeenii mes zasal esvel targalsnaar khokhnii khemjee nemegddeg. Khokh tom kharagdakh ni sain khereg bolovch khokhnii daruulganii khemjeegee bainga solikh kheregtei boldog. Zoolovch khiij orgoj ogokh ni tsoriin gants songolt bish yum. Tseejnii dood khesgiin bulching khogjuulsneer tseej orgogdoj iluu tom kharagddag khemeen khuviin dasgaljuulagch, bodibildingiin tamirchin Jen Komas Kyek khelj baina. Shudargaar khelekhed edgeer dasgaluud ni khokhnii khemjeeg A khemjeenees V bolgokh esvel khureeg ni tomsgoj oorchlokhgui gevch olonkh emegteichuud tseejee khogjuulsneer baigaliin argaar biye byaldartaan gaikhaltai nemelt oorchloltiig bii bolgono. Enekhuu dasgaliig Komas Kyek ontsgoilon busguichuuded zoriulan zokhioson yum.“Olon torliin ontsog gargan tseejee ajluulakhdaa khangalttai khundruulegchtai baikh ni khuchiig nemegduulj bulching khogjuuldeg” Ingej khiikh ni tseejiig gaikhaltai khelbertei bolgono. Ene tolovlogoog ur duntei khiikhed gol ni khangalttai jintei khundruulegch songokh yum. Dasgal buriig khoyor udaa l davtan khiij bolokh bogood iluu khiikh khereggui. Bulchingaa khogjuulekh daraalaldaa tokhiruulan khundruulegchiin khemjeeg nemegduulekh ni chukhal. Doloo khonogt khoyor udaa khiikhed bolno. Dasgal 1: Urt sandal deer khiikh gantyelitei shakhalt Urt sandal deer deesh kharj khevteed garaa shuluunaar ni deesh orgono ingekhdee garandaa khundruulegch barina. Gar dooshlokh uyed khundruulegch tseejnii zergeldee baina. 10 udaa amraltgui khiine. Dasgal 2: Tulkhelt Dorvon khollon algaaraa gazar tulaad kholoo niiluulne. Biye bukheldee tolgoinoos kholiin uzuur khurtel neg shugamand baina. Tseejee barag shaland khurtel dooshluulna ene uyed gar ikh biyetei 45 gradusiin ontsog uusgene. Ingeed ergeed ankhnii bairlalruu shiljine. 10 udaa khiigeed 90 syekund amrana. Neg bolon khoyordugaar dasgaliig tus bur 2 udaa khiigeed 3 dugaar dasgaliin omno 90 syekund amrana. Dasgal 3: Naluu shakhalt 15 30 gradusiin naluutai urt sandal deer khevteed kholnii khoorond zaitai shalan deer gishgesen baina. Garaa shuluunaar orgon gantyelia shakhaj barina /A/. Khundiin toviig udaanaar dooshluulj tseejniikhee zergeldee avchirna /V/. Zogsolt khiigeed gantyeliig butsaan orgono. 10 udaa khiine. 4 r dasgaliig amraltgui urgeljluulne. Dasgal 4: Gantyelitei aldlakh dasgal Urt sandal deer deesh kharj khevteed kholoo shalan deer tavina. Khoyor gantyelaa barij garaa orgokhod tokhoi sul baina /A/. Tokhoi sul kheveer khundiin toviig dooshluulna. Tokhoi tseejnii zergeldee baina /V/. Khoyor tokhoi adilkhan baga zereg nugarsan baina. 10 n udaa khiine. Gurav bolon dorovdugeer dasgaliig tus bur khoyor udaa khiine


Манай сайт таалагдаж байвал Like дараарай, баярлалаа.
Loading...

Сэтгэгдэл бичих ()

Saikhan khokhtei bolokhod tuslakh 4 dasgal

Jijig khemjeenii mes zasal esvel targalsnaar khokhnii khemjee nemegddeg. Khokh tom kharagdakh ni sain khereg bolovch khokhnii daruulganii khemjeegee bainga solikh kheregtei boldog. Zoolovch khiij orgoj ogokh ni tsoriin gants songolt bish yum. Tseejnii dood khesgiin bulching khogjuulsneer tseej orgogdoj iluu tom kharagddag khemeen khuviin dasgaljuulagch, bodibildingiin tamirchin Jen Komas Kyek khelj baina. Shudargaar khelekhed edgeer dasgaluud ni khokhnii khemjeeg A khemjeenees V bolgokh esvel khureeg ni tomsgoj oorchlokhgui gevch olonkh emegteichuud tseejee khogjuulsneer baigaliin argaar biye byaldartaan gaikhaltai nemelt oorchloltiig bii bolgono. Enekhuu dasgaliig Komas Kyek ontsgoilon busguichuuded zoriulan zokhioson yum.“Olon torliin ontsog gargan tseejee ajluulakhdaa khangalttai khundruulegchtai baikh ni khuchiig nemegduulj bulching khogjuuldeg” Ingej khiikh ni tseejiig gaikhaltai khelbertei bolgono. Ene tolovlogoog ur duntei khiikhed gol ni khangalttai jintei khundruulegch songokh yum. Dasgal buriig khoyor udaa l davtan khiij bolokh bogood iluu khiikh khereggui. Bulchingaa khogjuulekh daraalaldaa tokhiruulan khundruulegchiin khemjeeg nemegduulekh ni chukhal. Doloo khonogt khoyor udaa khiikhed bolno. Dasgal 1: Urt sandal deer khiikh gantyelitei shakhalt Urt sandal deer deesh kharj khevteed garaa shuluunaar ni deesh orgono ingekhdee garandaa khundruulegch barina. Gar dooshlokh uyed khundruulegch tseejnii zergeldee baina. 10 udaa amraltgui khiine. Dasgal 2: Tulkhelt Dorvon khollon algaaraa gazar tulaad kholoo niiluulne. Biye bukheldee tolgoinoos kholiin uzuur khurtel neg shugamand baina. Tseejee barag shaland khurtel dooshluulna ene uyed gar ikh biyetei 45 gradusiin ontsog uusgene. Ingeed ergeed ankhnii bairlalruu shiljine. 10 udaa khiigeed 90 syekund amrana. Neg bolon khoyordugaar dasgaliig tus bur 2 udaa khiigeed 3 dugaar dasgaliin omno 90 syekund amrana. Dasgal 3: Naluu shakhalt 15 30 gradusiin naluutai urt sandal deer khevteed kholnii khoorond zaitai shalan deer gishgesen baina. Garaa shuluunaar orgon gantyelia shakhaj barina /A/. Khundiin toviig udaanaar dooshluulj tseejniikhee zergeldee avchirna /V/. Zogsolt khiigeed gantyeliig butsaan orgono. 10 udaa khiine. 4 r dasgaliig amraltgui urgeljluulne. Dasgal 4: Gantyelitei aldlakh dasgal Urt sandal deer deesh kharj khevteed kholoo shalan deer tavina. Khoyor gantyelaa barij garaa orgokhod tokhoi sul baina /A/. Tokhoi sul kheveer khundiin toviig dooshluulna. Tokhoi tseejnii zergeldee baina /V/. Khoyor tokhoi adilkhan baga zereg nugarsan baina. 10 n udaa khiine. Gurav bolon dorovdugeer dasgaliig tus bur khoyor udaa khiine

Best 4 Exercises For Your Boobs