Таныг дахин таргалуулдаг 6-н шалтгаан

Манай сайт таалагдаж байвал Like дараарай, баярлалаа.

Хэт их дасгал хийхгүйгээр, эрүүл аргаар жингээ хэрхэн хасах вэ? Хэт хүнд ачаа өөртөө үүрэхгүйгээр жингээ хасах боломжтой юу?

Оддын дасгалжуулагчийн өгч буй дараах зөвлөгөөг та тунгааж үзээрэй. Магадгүй танд тохиолдож байж мэдэх юм. 

1. Таны бодисын солилцоо удааширсныг та мэдэхгүй байгаа биш биз

Үнэндээ цөөн тоогоор дасгал хийснээр таны бие цөөн тооны бодисын солилцоо явуулна. Их хэмжээний калори шатаах нь таныг биеийн жингээ хэвээр хадгалахад нөлөөлдөг хэмээн  оддын дасгалжуулагч Карен Анзел зөвлөжээ.

Илүүдэл жинтэй хүмүүс ерөнхийдөө дасгал хийж байх хугацаанд бусдаас илүү калори шатаадаг. Учир нь илүүдэл жингээ хадгалахын тулд хөдлөхөд илүү их энерги шаарддаг. Гэвч хэдэн кг хаясны дараа таны бие алдагдсан калорийг шаарддаг, тиймээс өдөр бүр бага багаар жингээ хасаарай”. Хэрэв та өөрийн шинэ галбиртаа тохируулан идэхгүй бол нэг л мэдэхэд таны хаясан жин буцаад хуучиндаа орох болно.

2. Та хангалттай унтаж чадахгүй байна

Зөвхөн унтсанаар илүү эрч хүчтэй болохгүй. Гэвч хангалттай унтах нь таны бэлхүүсний тойргийг хэвээр хадгалахад чухал нөлөөтэй. Яагаад гэж үү? . Хангалттай унтахгүй байгаа үед энергиэ нөхөх гэж их идэхээр тэмүүлж буй могой шиг харагдана. Таны бие илүү их gherlin (гармон) ялгаруулж илүү их идэх хүслийг төрүүлдэг бол идэхээ зогсоохыг сануулдаг leptin (гармон) бага байдаг.

Таны арга мухардахад таны бодисын солилцоо удааширдаг болохыг Чикагогийн их сургуулийн судалгаанд дурджээ. Тиймээс хэрэв та бага унтаж байгаа бол, нүдээ аниад энэ сэдвийг дуустал хонь тоолж эхлээрэй.

3. Танд Б төлөвлөгөө байхгүй

Хооллох зуршлаа ялж шарсан зайдаснаас татгалз, тиймээ ганцхан удаа гэж хэлэхээс ч зайлшгүй татгалзаарай. Хүмүүс хуучин хоолны зуршлаа эргүүлэн сэргээгээд байвал ахиад жин нэмдэг. Жингээ хаях хамгийн сайн стратегиүдийн нэг нь эрүүл хоолыг бага хэмжээтэй идэх. Жингээ хаях төлөвлөгөөгөө хурдан хэрэгжүүлэхийн оронд жижиг өөрчлөлтүүдийг урт хугацаанд хэрэгжүүл, үргэлж ногоо тавган дээр тавьж эсвэл бүх хоолондоо үр тариа хэргэлэхээс эхлээрэй.

4. Та сэтгэлийн тэнхээгээ шавхаж байна

Төмөр шиг хатуужилтай байх гэж өдөр бүр өөрийгөө хязгаарладаг. Хэрэв та хэрчим шоколадыг тэвчсээр сэтгэлийн тэнхээгээ шавхаж байгаа бол судалгаанаас харахад ганц хэрчим бол таньд сайн. Дараагийн удаах эрүүл бус хоол хэрэглэх хүслээ хуурч байна гэсэн үг.

The Whole30 номын зохиолч Мелисса Хартвиг таныг - эрүүл хооллолтонд бэлтгэх эсвэл албан хүчээр хүнд дасгал хийх мэтийн хүндхэн эсвэл ямар ч сонирхолгүй зорилтуудаа бүхлээр нь төлөвлөхийг санал болгож байна. Өглөө хийх эхний зүйл бол өөрийн сэтгэлийн тэнхээг (идэвхижүүлэлт) хамгийн өндөр байлгах. Өглөөний цайндаа калоритай хоол хүнсийг хязгаарлах хэрэггүй. Таны тархи энерги нэхэж байгаа.

“Өдрийн сүүлээр ч өөрийн сэтгэлийн тэнхээг хадгалах хэрэгтэй. Онцгойлон оройн хоолноос унтах хүртэл. Тиймээс урт өдөр дуусахад амттанд татагдах мэдрэмж төрөхгүй”.

5. Оюун санаа, таны хуучин зуршлыг хадгалдаг

Өөрийн мэдэлгүй юуг идэхдээ анхаардаг болж эхлэнэ. Гэвч өөрийн тогтсон мэдрэмжийн дагуу хоолоо сонгохгүй байх нь чухал. Тиймээс тав тухтай байж, өөртөө гэмшихгүйн тулд хуучин зуршилаа дахин давтахгүй байхад хүч чармайлт гаргаарай.

Өөрийн хүрээлэн буй орчиноо анхаараарай: Найзуудтайгаа ресторанд орох эсвэл чөлөөт цагаараа интернет болон кино үзэх нь таныг их идэхэд нөлөөлдөг үү? Хямд үнийн урхинд орж  бага мөнгөөр их хоол авах, өөрийгөө албадсан мэт мэдрэмж төрөх зэргийг зогсоож чаддаг уу?

Хуучин зуршлаа өөрчлөх нь стресстүүлж их сэтгэлийн тэнхээ шаарддаг. Хэрэв та хуучин муу зуршлаа өөрчлөх аргыг сонгохгүй бол таны тархи болон бодисын солилцоо ахиад нэг удаа гэж өөрийгөө хуурсаар байх болно.

6. Та ижил төрлийн дасгал хийдэг

Та жингээ хаяж байхдаа өөх болон булчингаа зэрэг алддаг. Энгийнээр тайлбарлавал – та калори ашиглан өөх болон булчинг бий болгодог. Калорийг багасгаснаар өөх болон булчинг багасдаг. (Хэрэв уураг зарцуулалтаа нэмэгдүүлбэл. Энэ нь таны биеийн гол булчингуудын бодисын солилцоон дахь шатаах үйл ажиллагааг хадгалахад тусладаг)

Үргэлж дасгалаа өөрчлөх нь чухал бөгөөд таны булчингуудыг олон төрлийн нөхцөлд дасгадаг. Оюун санаа бие хоёрыг нэг түвшинд аваачихаас сэргийлээрэй.

Уйтгартай дэглэм нь биеийн хувьд дэвшил авчрахгүйгээр барахгүй таны сэтгэлийг хөдөлгөхгүй улам хүнд байдалд оруулдаг. 

Ухаалаг дасгал нь өндөр эрчимжүүлэлттэй давтамжтай сургуулилт (гүйлтийн зам дээр нэг минут маш хурдан гүйхийн тулд нэгээс хоёр минут шогшдог). Тиймээс их хэмжээний калори шатаах нь  тааламжтай санагдахгүй байсан ч таны бие булчингуудаа үргэлжлүүлэн ажиллуулсаар байдаг.

Мэдээ хуулахыг хориглоно.
Огноо: 2024-07-21 18:26:18     Үзсэн: 80004
Khet ikh dasgal khiikhguigeer, eruul argaar jingee kherkhen khasakh ve? Khet khund achaa oortoo uurekhguigeer jingee khasakh bolomjtoi yuu? Oddiin dasgaljuulagchiin ogch bui daraakh zovlogoog ta tungaaj uzeerei. Magadgui tand tokhioldoj baij medekh yum. 1. Tanii bodisiin soliltsoo udaashirsniig ta medekhgui baigaa bish biz Unendee tsoon toogoor dasgal khiisneer tanii biye tsoon toonii bodisiin soliltsoo yavuulna. Ikh khemjeenii kalori shataakh ni taniig biyeiin jingee kheveer khadgalakhad nolooldog khemeen oddiin dasgaljuulagch Karyen Anzyel zovlojee. Iluudel jintei khumuus yeronkhiidoo dasgal khiij baikh khugatsaand busdaas iluu kalori shataadag. Uchir ni iluudel jingee khadgalakhiin tuld khodlokhod iluu ikh enyergi shaarddag. Gevch kheden kg khayasnii daraa tanii biye aldagdsan kaloriig shaarddag, tiimees odor bur baga bagaar jingee khasaarai”. Kherev ta ooriin shine galbirtaa tokhiruulan idekhgui bol neg l medekhed tanii khayasan jin butsaad khuuchindaa orokh bolno. 2. Ta khangalttai untaj chadakhgui baina Zovkhon untsanaar iluu erch khuchtei bolokhgui. Gevch khangalttai untakh ni tanii belkhuusnii toirgiig kheveer khadgalakhad chukhal nolootei. Yaagaad gej uu? . Khangalttai untakhgui baigaa uyed enyergie nokhokh gej ikh idekheer temuulj bui mogoi shig kharagdana. Tanii biye iluu ikh gherlin (garmon) yalgaruulj iluu ikh idekh khusliig toruuldeg bol idekhee zogsookhiig sanuuldag leptin (garmon) baga baidag. Tanii arga mukhardakhad tanii bodisiin soliltsoo udaashirdag bolokhiig Chikagogiin ikh surguuliin sudalgaand durdjee. Tiimees kherev ta baga untaj baigaa bol, nudee aniad ene sedviig duustal khoni toolj ekhleerei. 3. Tand B tolovlogoo baikhgui Khoollokh zurshlaa yalj sharsan zaidasnaas tatgalz, tiimee gantskhan udaa gej khelekhees ch zailshgui tatgalzaarai. Khumuus khuuchin khoolnii zurshlaa erguulen sergeegeed baival akhiad jin nemdeg. Jingee khayakh khamgiin sain stratyegiudiin neg ni eruul khooliig baga khemjeetei idekh. Jingee khayakh tolovlogoogoo khurdan kheregjuulekhiin orond jijig oorchloltuudiig urt khugatsaand kheregjuul, urgelj nogoo tavgan deer tavij esvel bukh khoolondoo ur taria khergelekhees ekhleerei. 4. Ta setgeliin tenkheegee shavkhaj baina Tomor shig khatuujiltai baikh gej odor bur ooriigoo khyazgaarladag. Kherev ta kherchim shokoladiig tevchseer setgeliin tenkheegee shavkhaj baigaa bol sudalgaanaas kharakhad gants kherchim bol tanid sain. Daraagiin udaakh eruul bus khool khereglekh khuslee khuurch baina gesen ug. The Whole30 nomiin zokhiolch Myelissa Khartvig taniig eruul khoolloltond beltgekh esvel alban khucheer khund dasgal khiikh metiin khundkhen esvel yamar ch sonirkholgui zoriltuudaa bukhleer ni tolovlokhiig sanal bolgoj baina. Ogloo khiikh ekhnii zuil bol ooriin setgeliin tenkheeg (idevkhijuulelt) khamgiin ondor bailgakh. Ogloonii tsaindaa kaloritai khool khunsiig khyazgaarlakh khereggui. Tanii tarkhi enyergi nekhej baigaa. “Odriin suuleer ch ooriin setgeliin tenkheeg khadgalakh kheregtei. Ontsgoilon oroin khoolnoos untakh khurtel. Tiimees urt odor duusakhad amttand tatagdakh medremj torokhgui”. 5. Oyuun sanaa, tanii khuuchin zurshliig khadgaldag Ooriin medelgui yuug idekhdee ankhaardag bolj ekhlene. Gevch ooriin togtson medremjiin daguu khooloo songokhgui baikh ni chukhal. Tiimees tav tukhtai baij, oortoo gemshikhguin tuld khuuchin zurshilaa dakhin davtakhgui baikhad khuch charmailt gargaarai. Ooriin khureelen bui orchinoo ankhaaraarai: Naizuudtaigaa ryestorand orokh esvel choloot tsagaaraa intyernyet bolon kino uzekh ni taniig ikh idekhed nolooldog uu? Khyamd uniin urkhind orj baga mongoor ikh khool avakh, ooriigoo albadsan met medremj torokh zergiig zogsooj chaddag uu? Khuuchin zurshlaa oorchlokh ni stryesstuulj ikh setgeliin tenkhee shaarddag. Kherev ta khuuchin muu zurshlaa oorchlokh argiig songokhgui bol tanii tarkhi bolon bodisiin soliltsoo akhiad neg udaa gej ooriigoo khuursaar baikh bolno. 6. Ta ijil torliin dasgal khiideg Ta jingee khayaj baikhdaa ookh bolon bulchingaa zereg alddag. Engiineer tailbarlaval – ta kalori ashiglan ookh bolon bulching bii bolgodog. Kaloriig bagasgasnaar ookh bolon bulching bagasdag. (Kherev uurag zartsuulaltaa nemegduulbel. Ene ni tanii biyeiin gol bulchinguudiin bodisiin soliltsoon dakhi shataakh uil ajillagaag khadgalakhad tusladag) Urgelj dasgalaa oorchlokh ni chukhal bogood tanii bulchinguudiig olon torliin nokhtsold dasgadag. Oyuun sanaa biye khoyoriig neg tuvshind avaachikhaas sergiileerei. Uitgartai deglem ni biyeiin khuvid devshil avchrakhguigeer barakhgui tanii setgeliig khodolgokhgui ulam khund baidald oruuldag. Ukhaalag dasgal ni ondor erchimjuulelttei davtamjtai surguulilt (guiltiin zam deer neg minut mash khurdan guikhiin tuld negees khoyor minut shogshdog). Tiimees ikh khemjeenii kalori shataakh ni taalamjtai sanagdakhgui baisan ch tanii biye bulchinguudaa urgeljluulen ajilluulsaar baidag.


Манай сайт таалагдаж байвал Like дараарай, баярлалаа.
Loading...

Сэтгэгдэл бичих ()

Taniig dakhin targaluuldag 6-n shaltgaan

Khet ikh dasgal khiikhguigeer, eruul argaar jingee kherkhen khasakh ve? Khet khund achaa oortoo uurekhguigeer jingee khasakh bolomjtoi yuu? Oddiin dasgaljuulagchiin ogch bui daraakh zovlogoog ta tungaaj uzeerei. Magadgui tand tokhioldoj baij medekh yum. 1. Tanii bodisiin soliltsoo udaashirsniig ta medekhgui baigaa bish biz Unendee tsoon toogoor dasgal khiisneer tanii biye tsoon toonii bodisiin soliltsoo yavuulna. Ikh khemjeenii kalori shataakh ni taniig biyeiin jingee kheveer khadgalakhad nolooldog khemeen oddiin dasgaljuulagch Karyen Anzyel zovlojee. Iluudel jintei khumuus yeronkhiidoo dasgal khiij baikh khugatsaand busdaas iluu kalori shataadag. Uchir ni iluudel jingee khadgalakhiin tuld khodlokhod iluu ikh enyergi shaarddag. Gevch kheden kg khayasnii daraa tanii biye aldagdsan kaloriig shaarddag, tiimees odor bur baga bagaar jingee khasaarai”. Kherev ta ooriin shine galbirtaa tokhiruulan idekhgui bol neg l medekhed tanii khayasan jin butsaad khuuchindaa orokh bolno. 2. Ta khangalttai untaj chadakhgui baina Zovkhon untsanaar iluu erch khuchtei bolokhgui. Gevch khangalttai untakh ni tanii belkhuusnii toirgiig kheveer khadgalakhad chukhal nolootei. Yaagaad gej uu? . Khangalttai untakhgui baigaa uyed enyergie nokhokh gej ikh idekheer temuulj bui mogoi shig kharagdana. Tanii biye iluu ikh gherlin (garmon) yalgaruulj iluu ikh idekh khusliig toruuldeg bol idekhee zogsookhiig sanuuldag leptin (garmon) baga baidag. Tanii arga mukhardakhad tanii bodisiin soliltsoo udaashirdag bolokhiig Chikagogiin ikh surguuliin sudalgaand durdjee. Tiimees kherev ta baga untaj baigaa bol, nudee aniad ene sedviig duustal khoni toolj ekhleerei. 3. Tand B tolovlogoo baikhgui Khoollokh zurshlaa yalj sharsan zaidasnaas tatgalz, tiimee gantskhan udaa gej khelekhees ch zailshgui tatgalzaarai. Khumuus khuuchin khoolnii zurshlaa erguulen sergeegeed baival akhiad jin nemdeg. Jingee khayakh khamgiin sain stratyegiudiin neg ni eruul khooliig baga khemjeetei idekh. Jingee khayakh tolovlogoogoo khurdan kheregjuulekhiin orond jijig oorchloltuudiig urt khugatsaand kheregjuul, urgelj nogoo tavgan deer tavij esvel bukh khoolondoo ur taria khergelekhees ekhleerei. 4. Ta setgeliin tenkheegee shavkhaj baina Tomor shig khatuujiltai baikh gej odor bur ooriigoo khyazgaarladag. Kherev ta kherchim shokoladiig tevchseer setgeliin tenkheegee shavkhaj baigaa bol sudalgaanaas kharakhad gants kherchim bol tanid sain. Daraagiin udaakh eruul bus khool khereglekh khuslee khuurch baina gesen ug. The Whole30 nomiin zokhiolch Myelissa Khartvig taniig eruul khoolloltond beltgekh esvel alban khucheer khund dasgal khiikh metiin khundkhen esvel yamar ch sonirkholgui zoriltuudaa bukhleer ni tolovlokhiig sanal bolgoj baina. Ogloo khiikh ekhnii zuil bol ooriin setgeliin tenkheeg (idevkhijuulelt) khamgiin ondor bailgakh. Ogloonii tsaindaa kaloritai khool khunsiig khyazgaarlakh khereggui. Tanii tarkhi enyergi nekhej baigaa. “Odriin suuleer ch ooriin setgeliin tenkheeg khadgalakh kheregtei. Ontsgoilon oroin khoolnoos untakh khurtel. Tiimees urt odor duusakhad amttand tatagdakh medremj torokhgui”. 5. Oyuun sanaa, tanii khuuchin zurshliig khadgaldag Ooriin medelgui yuug idekhdee ankhaardag bolj ekhlene. Gevch ooriin togtson medremjiin daguu khooloo songokhgui baikh ni chukhal. Tiimees tav tukhtai baij, oortoo gemshikhguin tuld khuuchin zurshilaa dakhin davtakhgui baikhad khuch charmailt gargaarai. Ooriin khureelen bui orchinoo ankhaaraarai: Naizuudtaigaa ryestorand orokh esvel choloot tsagaaraa intyernyet bolon kino uzekh ni taniig ikh idekhed nolooldog uu? Khyamd uniin urkhind orj baga mongoor ikh khool avakh, ooriigoo albadsan met medremj torokh zergiig zogsooj chaddag uu? Khuuchin zurshlaa oorchlokh ni stryesstuulj ikh setgeliin tenkhee shaarddag. Kherev ta khuuchin muu zurshlaa oorchlokh argiig songokhgui bol tanii tarkhi bolon bodisiin soliltsoo akhiad neg udaa gej ooriigoo khuursaar baikh bolno. 6. Ta ijil torliin dasgal khiideg Ta jingee khayaj baikhdaa ookh bolon bulchingaa zereg alddag. Engiineer tailbarlaval – ta kalori ashiglan ookh bolon bulching bii bolgodog. Kaloriig bagasgasnaar ookh bolon bulching bagasdag. (Kherev uurag zartsuulaltaa nemegduulbel. Ene ni tanii biyeiin gol bulchinguudiin bodisiin soliltsoon dakhi shataakh uil ajillagaag khadgalakhad tusladag) Urgelj dasgalaa oorchlokh ni chukhal bogood tanii bulchinguudiig olon torliin nokhtsold dasgadag. Oyuun sanaa biye khoyoriig neg tuvshind avaachikhaas sergiileerei. Uitgartai deglem ni biyeiin khuvid devshil avchrakhguigeer barakhgui tanii setgeliig khodolgokhgui ulam khund baidald oruuldag. Ukhaalag dasgal ni ondor erchimjuulelttei davtamjtai surguulilt (guiltiin zam deer neg minut mash khurdan guikhiin tuld negees khoyor minut shogshdog). Tiimees ikh khemjeenii kalori shataakh ni taalamjtai sanagdakhgui baisan ch tanii biye bulchinguudaa urgeljluulen ajilluulsaar baidag.

6 Reason of Gaining Weight Back