Миний жингээ хассан гайхамшигт туршлагаас

Манай сайт таалагдаж байвал Like дараарай, баярлалаа.

Та өөрийн мэдэлгүй хэтрүүлэн идэж, ойрын найз нөхөд тань жингээ барихыг сануулж байна уу?

Жингээ хасахад минь тус болсон  өөрийн хэрэгжүүлсэн аргуудаас хуваалцъя. Эдгээр аргууд хүмүүсийн амладаг шиг 7 хоногт 4-5 кг тураахгүй ч жилийн дараа хүмүүс хараад гайхах хэмжээнд үр дүнгээ өгсөн юм шүү.

Илүүдэл жин хөдөлгөөн, хооллолт хоёртой салшгүй холбоотой. Өдөржин ажил дээрээ хөдөлгөөнгүй суудаг эсвэл гэр бүлээ халамжилдаг гэрийн эзэгтэйн алинд нь ч бай эдгээр аргууд маш үр дүнтэй нөлөө үзүүлнэ.

1. Бүс бүслэх

 Дээл өмсөж бүс бүслэдэг шиг өдөр тутмын хувцасны дотуур бүс бүслэх.       Хэт чанга ороовол хэвийн байдалд саад учруулж амьсгалахад төвөгтэй учир өөрийн боломжийн хэмжээнд тохируулан бүслээрэй. Хоол идэх үед бүс бүслэсэн хэсгээр барьж төвөгтэй санагдаж эхлэх үед цааш идэхгүй байхад хангалттай. Ингэснээр та хэт их идэхээс сэргийлж болно. Удаан хугацааны турш бүс бүслэснээр бэлхүүсний хэлбэр тодордог.

2. Бусадтай хуваалц

 Ажил дээр болон гэртээ өөрийн мэдэлгүй амттай зүйл авч идээд байдаг бол бусадтай хуваалц.       Чихэр шоколад эсвэл пицца ч юмуу илчлэг өндөртэй зүйл идэхдээ олон хүнтэй хувааж идвэл та хүссэн хүсээгүй багыг идэх болно. Ингэснээр та өөрийн идэх хүслээ дарж мөн найрсаг харилцааг бий болгож болох юм. Хамгийн гол нь бага иднэ.

3. Орой хоол идэхгүй байх

18 цагаас хойш хоол идэхгүй байвал турдаг гэж яригддаг бөгөөд энэ ч амьдрал дээр баттай хэрэгждэг гэж олон хүнээс сонссон. Гэвч ямар нэгэн шалтгаанаар яалт ч үгүй орой хоол идэх тохиолдол олон. Ажил оройтож тараад гэр бүлийнхэндээ хоол хийж өөрөө идэхээс өөр аргагүй болсон үедээ гэрээ цэвэрлэж, шалаа угаа. Гараараа шал угаах нь танд дасгал болж идсэн хоолыг тань шингээж өгөх бөгөөд цэвэрлэгээ хийснээр гэр тань өнгө үзэмжтэй болно.

 Хоол хийхдээ багадуулж хийх. Бусдад хоол аягалаад өөрт тань маш бага хэмжээтэй үлдэхүйцээр хоол хийх.       Ингэснээр та оройн хоолоо бага идэх болно. Нэмж юм идмээр санагдаад тэсэхгүй байвал илчлэг багатай салат хийж идэж болох юм.

4. Алхах

 Ажилдаа явах замдаа нэг буудал алхаж автобусанд суух, гэртээ харихдаа ч мөн алхах.       Хэрэв та машинтай бол машинаа ажлаасаа хол тавиарай. Ажил дээр хэрэглэдэг аяганы хэмжээг жижигсгэж өдөрт хэд хэдэн удаа ус хийхээр алхах, бусдын өмнөөс дэлгүүр явах, гадуур ажил хөөцөлдөх, өдрийн хоолонд орохдоо бага зэрэг зайтай газар хоолонд орох гэх мэтээр аль болох их алхуулах сонголт хийж болно.

5. Дасгал хийх

Өдөр бүр олон минут дасгал хийх тухай биш. Олон ангит кино үздэг бол реклам гарах хооронд ямар ч дасгал хийж болно. Нэг төрлийн дасгалыг их тоогоор хийгээд байхаар залхуурах ямар нэгэн шалтгаанаар дасгалаа хэд хоног тасалдуулж дахиж хийхгүй орхих зэрэг асуудлууд тулгардаг. 

Ямар ч хөдөлгөөнгүй байснаа гэнэтхэн хүнд дасгал эсвэл урт хугацаагаар дасгал хийвэл толгой эргэх, нүд харанхуйлах, дотор муухайрах гэх мэт таагүй мэдрэмж бий болдог.

Хэрэв ямар нэг дасгал таалагдахгүй байгаа бол өөрийг туршаад үз. Таны биеийн булчин бүрт зориулсан тоо томшгүй олон дасгалууд бий. Танд таалагдах дасгал гарцаагүй байж таараа.

Та өдөр бүр дасгал хийх үүрэг хүлээгээгүй учир хэдэн өдөр хийхгүй орхиж болно.  Дасгал хийж амжихгүй бол тэр долоо хоногтоо заал авах, салхинд гарах гэх мэтээр таныг хөдөлгөх ямар нэгэн зүйл хийгээрэй.      

Толгойгоо амраахыг хүссэн үедээ хүчин чармайлт шаарддаг дасгал хийх. Ийм дасгал хийх үед тухайн дасгалдаа анхаарал төвлөрснөөр тархи гайхалтай амардаг.

6. Сэтгэл зүй

Реклам - Арааны шүлс асгарам амттаны реклам, зураг болон хоолны жор үзэхгүй, уншихгүй байх. Тиймэрхүү зүйлс хоол идэх хүслийг төрүүлдэг.

Толь - Толинд биеээ харахгүй байх. Толинд харан өөрийгөө гоочилж хямрах хэрэггүй. Турсан эсэхээ мэдэхийг хүсвэл одоо яг таардаг өмд, эсвэл бариу цамцаа далд хийгээд сарын дараа өмсөж үзэхэд хангалттай. Харин хэдэн кг хассаныхаа дараа толинд их харвал зүгээр. Өөрийгөө хэрхэн турж хэрхэн сайхан болж байгаагаа харж урам аваарай.

Зураг - Утас, компьютерийн дэлгэц, өрөөнийхөө хананд гоолиг эмэгтэйчүүдийн зураг байрлуулах. Өдөр бүр гоолиг бүсгүйчүүдийн зургийг хараад тэдэн шиг гоё сайхан болох тухай бодоорой. Нүүр номны /Facebook/ гоолиг бүсгүйчүүдийн хуудас дээр лайк дарж, фитнессын грүпүүдэд нэгдээрэй.

Найз нөхөд - Сэтгэл хангалуун, өөртөө итгэлтэй байдлыг мэдрүүлдэг, танд таатай санагддаг, таныг дэмждэг хүмүүстэй цагийг өнгөрүүлэх. Спортоор хичээллэх, гар урлалын зүйл хийж сурах, галерей, музей үзэх, сайн дурын үйл ажиллагаанд оролцох зэрэг нь таны сэтгэлийг сэргээнэ. Сэтгэл санаа сайхан үед илүү хурдан жин хасдаг.

Энэ бүгдийг хэрэгжүүлэхэд тийм ч хэцүү биш боловч гарах үр дүн нь гайхалтай юм шүү. Та туршаад үзээрэй. Амжилт!

Мэдээ бэлтгэсэн: Г. Ганцэцэг

Мэдээ хуулахыг хориглоно.
Огноо: 2024-06-29 12:54:40     Үзсэн: 453186
Ta ooriin medelgui khetruulen idej, oiriin naiz nokhod tani jingee barikhiig sanuulj baina uu? Jingee khasakhad mini tus bolson ooriin kheregjuulsen arguudaas khuvaaltsiya. Edgeer arguud khumuusiin amladag shig 7 khonogt 4 5 kg turaakhgui ch jiliin daraa khumuus kharaad gaikhakh khemjeend ur dungee ogson yum shuu. Iluudel jin khodolgoon, khoollolt khoyortoi salshgui kholbootoi. Odorjin ajil deeree khodolgoongui suudag esvel ger bulee khalamjildag geriin ezegtein alind ni ch bai edgeer arguud mash ur duntei noloo uzuulne. 1. Bus buslekh Deel omsoj bus busledeg shig odor tutmiin khuvtsasnii dotuur bus buslekh. Khet changa oroovol kheviin baidald saad uchruulj amisgalakhad tovogtei uchir ooriin bolomjiin khemjeend tokhiruulan busleerei. Khool idekh uyed bus buslesen khesgeer barij tovogtei sanagdaj ekhlekh uyed tsaash idekhgui baikhad khangalttai. Ingesneer ta khet ikh idekhees sergiilj bolno. Udaan khugatsaanii tursh bus buslesneer belkhuusnii khelber todordog. 2. Busadtai khuvaalts Ajil deer bolon gertee ooriin medelgui amttai zuil avch ideed baidag bol busadtai khuvaalts. Chikher shokolad esvel pitstsa ch yumuu ilchleg ondortei zuil idekhdee olon khuntei khuvaaj idvel ta khussen khuseegui bagiig idekh bolno. Ingesneer ta ooriin idekh khuslee darj mon nairsag khariltsaag bii bolgoj bolokh yum. Khamgiin gol ni baga idne. 3. Oroi khool idekhgui baikh 18 tsagaas khoish khool idekhgui baival turdag gej yarigddag bogood ene ch amidral deer battai kheregjdeg gej olon khunees sonsson. Gevch yamar negen shaltgaanaar yaalt ch ugui oroi khool idekh tokhioldol olon. Ajil oroitoj taraad ger buliinkhendee khool khiij ooroo idekhees oor argagui bolson uyedee geree tseverlej, shalaa ugaa. Garaaraa shal ugaakh ni tand dasgal bolj idsen khooliig tani shingeej ogokh bogood tseverlegee khiisneer ger tani ongo uzemjtei bolno. Khool khiikhdee bagaduulj khiikh. Busdad khool ayagalaad oort tani mash baga khemjeetei uldekhuitseer khool khiikh. Ingesneer ta oroin khooloo baga idekh bolno. Nemj yum idmeer sanagdaad tesekhgui baival ilchleg bagatai salat khiij idej bolokh yum. 4. Alkhakh Ajildaa yavakh zamdaa neg buudal alkhaj avtobusand suukh, gertee kharikhdaa ch mon alkhakh. Kherev ta mashintai bol mashinaa ajlaasaa khol taviarai. Ajil deer kheregledeg ayaganii khemjeeg jijigsgej odort khed kheden udaa us khiikheer alkhakh, busdiin omnoos delguur yavakh, gaduur ajil khootsoldokh, odriin khoolond orokhdoo baga zereg zaitai gazar khoolond orokh gekh meteer ali bolokh ikh alkhuulakh songolt khiij bolno. 5. Dasgal khiikh Odor bur olon minut dasgal khiikh tukhai bish. Olon angit kino uzdeg bol ryeklam garakh khoorond yamar ch dasgal khiij bolno. Neg torliin dasgaliig ikh toogoor khiigeed baikhaar zalkhuurakh yamar negen shaltgaanaar dasgalaa khed khonog tasalduulj dakhij khiikhgui orkhikh zereg asuudluud tulgardag. Yamar ch khodolgoongui baisnaa genetkhen khund dasgal esvel urt khugatsaagaar dasgal khiivel tolgoi ergekh, nud kharankhuilakh, dotor muukhairakh gekh met taagui medremj bii boldog. Kherev yamar neg dasgal taalagdakhgui baigaa bol ooriig turshaad uz. Tanii biyeiin bulchin burt zoriulsan too tomshgui olon dasgaluud bii. Tand taalagdakh dasgal gartsaagui baij taaraa. Ta odor bur dasgal khiikh uureg khuleegeegui uchir kheden odor khiikhgui orkhij bolno. Dasgal khiij amjikhgui bol ter doloo khonogtoo zaal avakh, salkhind garakh gekh meteer taniig khodolgokh yamar negen zuil khiigeerei. Tolgoigoo amraakhiig khussen uyedee khuchin charmailt shaarddag dasgal khiikh. Iim dasgal khiikh uyed tukhain dasgaldaa ankhaaral tovlorsnoor tarkhi gaikhaltai amardag. 6. Setgel zui Ryeklam Araanii shuls asgaram amttanii ryeklam, zurag bolon khoolnii jor uzekhgui, unshikhgui baikh. Tiimerkhuu zuils khool idekh khusliig toruuldeg. Toli Tolind biyeee kharakhgui baikh. Tolind kharan ooriigoo goochilj khyamrakh khereggui. Tursan esekhee medekhiig khusvel odoo yag taardag omd, esvel bariu tsamtsaa dald khiigeed sariin daraa omsoj uzekhed khangalttai. Kharin kheden kg khassaniikhaa daraa tolind ikh kharval zugeer. Ooriigoo kherkhen turj kherkhen saikhan bolj baigaagaa kharj uram avaarai. Zurag Utas, kompiyutyeriin delgets, orooniikhoo khanand goolig emegteichuudiin zurag bairluulakh. Odor bur goolig busguichuudiin zurgiig kharaad teden shig goyo saikhan bolokh tukhai bodooroi. Nuur nomnii /Facebook/ goolig busguichuudiin khuudas deer laik darj, fitnyessiin grupuuded negdeerei. Naiz nokhod Setgel khangaluun, oortoo itgeltei baidliig medruuldeg, tand taatai sanagddag, taniig demjdeg khumuustei tsagiig ongoruulekh. Sportoor khicheellekh, gar urlaliin zuil khiij surakh, galyeryei, muzyei uzekh, sain duriin uil ajillagaand oroltsokh zereg ni tanii setgeliig sergeene. Setgel sanaa saikhan uyed iluu khurdan jin khasdag. Ene bugdiig kheregjuulekhed tiim ch khetsuu bish bolovch garakh ur dun ni gaikhaltai yum shuu. Ta turshaad uzeerei. Amjilt! Medee beltgesen: G. Gantsetseg


Манай сайт таалагдаж байвал Like дараарай, баярлалаа.
Loading...

Сэтгэгдэл бичих ()

Minii jingee khassan gaikhamshigt turshlagaas

Ta ooriin medelgui khetruulen idej, oiriin naiz nokhod tani jingee barikhiig sanuulj baina uu? Jingee khasakhad mini tus bolson ooriin kheregjuulsen arguudaas khuvaaltsiya. Edgeer arguud khumuusiin amladag shig 7 khonogt 4 5 kg turaakhgui ch jiliin daraa khumuus kharaad gaikhakh khemjeend ur dungee ogson yum shuu. Iluudel jin khodolgoon, khoollolt khoyortoi salshgui kholbootoi. Odorjin ajil deeree khodolgoongui suudag esvel ger bulee khalamjildag geriin ezegtein alind ni ch bai edgeer arguud mash ur duntei noloo uzuulne. 1. Bus buslekh Deel omsoj bus busledeg shig odor tutmiin khuvtsasnii dotuur bus buslekh. Khet changa oroovol kheviin baidald saad uchruulj amisgalakhad tovogtei uchir ooriin bolomjiin khemjeend tokhiruulan busleerei. Khool idekh uyed bus buslesen khesgeer barij tovogtei sanagdaj ekhlekh uyed tsaash idekhgui baikhad khangalttai. Ingesneer ta khet ikh idekhees sergiilj bolno. Udaan khugatsaanii tursh bus buslesneer belkhuusnii khelber todordog. 2. Busadtai khuvaalts Ajil deer bolon gertee ooriin medelgui amttai zuil avch ideed baidag bol busadtai khuvaalts. Chikher shokolad esvel pitstsa ch yumuu ilchleg ondortei zuil idekhdee olon khuntei khuvaaj idvel ta khussen khuseegui bagiig idekh bolno. Ingesneer ta ooriin idekh khuslee darj mon nairsag khariltsaag bii bolgoj bolokh yum. Khamgiin gol ni baga idne. 3. Oroi khool idekhgui baikh 18 tsagaas khoish khool idekhgui baival turdag gej yarigddag bogood ene ch amidral deer battai kheregjdeg gej olon khunees sonsson. Gevch yamar negen shaltgaanaar yaalt ch ugui oroi khool idekh tokhioldol olon. Ajil oroitoj taraad ger buliinkhendee khool khiij ooroo idekhees oor argagui bolson uyedee geree tseverlej, shalaa ugaa. Garaaraa shal ugaakh ni tand dasgal bolj idsen khooliig tani shingeej ogokh bogood tseverlegee khiisneer ger tani ongo uzemjtei bolno. Khool khiikhdee bagaduulj khiikh. Busdad khool ayagalaad oort tani mash baga khemjeetei uldekhuitseer khool khiikh. Ingesneer ta oroin khooloo baga idekh bolno. Nemj yum idmeer sanagdaad tesekhgui baival ilchleg bagatai salat khiij idej bolokh yum. 4. Alkhakh Ajildaa yavakh zamdaa neg buudal alkhaj avtobusand suukh, gertee kharikhdaa ch mon alkhakh. Kherev ta mashintai bol mashinaa ajlaasaa khol taviarai. Ajil deer kheregledeg ayaganii khemjeeg jijigsgej odort khed kheden udaa us khiikheer alkhakh, busdiin omnoos delguur yavakh, gaduur ajil khootsoldokh, odriin khoolond orokhdoo baga zereg zaitai gazar khoolond orokh gekh meteer ali bolokh ikh alkhuulakh songolt khiij bolno. 5. Dasgal khiikh Odor bur olon minut dasgal khiikh tukhai bish. Olon angit kino uzdeg bol ryeklam garakh khoorond yamar ch dasgal khiij bolno. Neg torliin dasgaliig ikh toogoor khiigeed baikhaar zalkhuurakh yamar negen shaltgaanaar dasgalaa khed khonog tasalduulj dakhij khiikhgui orkhikh zereg asuudluud tulgardag. Yamar ch khodolgoongui baisnaa genetkhen khund dasgal esvel urt khugatsaagaar dasgal khiivel tolgoi ergekh, nud kharankhuilakh, dotor muukhairakh gekh met taagui medremj bii boldog. Kherev yamar neg dasgal taalagdakhgui baigaa bol ooriig turshaad uz. Tanii biyeiin bulchin burt zoriulsan too tomshgui olon dasgaluud bii. Tand taalagdakh dasgal gartsaagui baij taaraa. Ta odor bur dasgal khiikh uureg khuleegeegui uchir kheden odor khiikhgui orkhij bolno. Dasgal khiij amjikhgui bol ter doloo khonogtoo zaal avakh, salkhind garakh gekh meteer taniig khodolgokh yamar negen zuil khiigeerei. Tolgoigoo amraakhiig khussen uyedee khuchin charmailt shaarddag dasgal khiikh. Iim dasgal khiikh uyed tukhain dasgaldaa ankhaaral tovlorsnoor tarkhi gaikhaltai amardag. 6. Setgel zui Ryeklam Araanii shuls asgaram amttanii ryeklam, zurag bolon khoolnii jor uzekhgui, unshikhgui baikh. Tiimerkhuu zuils khool idekh khusliig toruuldeg. Toli Tolind biyeee kharakhgui baikh. Tolind kharan ooriigoo goochilj khyamrakh khereggui. Tursan esekhee medekhiig khusvel odoo yag taardag omd, esvel bariu tsamtsaa dald khiigeed sariin daraa omsoj uzekhed khangalttai. Kharin kheden kg khassaniikhaa daraa tolind ikh kharval zugeer. Ooriigoo kherkhen turj kherkhen saikhan bolj baigaagaa kharj uram avaarai. Zurag Utas, kompiyutyeriin delgets, orooniikhoo khanand goolig emegteichuudiin zurag bairluulakh. Odor bur goolig busguichuudiin zurgiig kharaad teden shig goyo saikhan bolokh tukhai bodooroi. Nuur nomnii /Facebook/ goolig busguichuudiin khuudas deer laik darj, fitnyessiin grupuuded negdeerei. Naiz nokhod Setgel khangaluun, oortoo itgeltei baidliig medruuldeg, tand taatai sanagddag, taniig demjdeg khumuustei tsagiig ongoruulekh. Sportoor khicheellekh, gar urlaliin zuil khiij surakh, galyeryei, muzyei uzekh, sain duriin uil ajillagaand oroltsokh zereg ni tanii setgeliig sergeene. Setgel sanaa saikhan uyed iluu khurdan jin khasdag. Ene bugdiig kheregjuulekhed tiim ch khetsuu bish bolovch garakh ur dun ni gaikhaltai yum shuu. Ta turshaad uzeerei. Amjilt! Medee beltgesen: G. Gantsetseg

My Losing Weight Experience